All 61 audio Reviews


Acrylic Paints And Glue Acrylic Paints And Glue

Rated 5 / 5 stars

I love it.

FIRST LOL U GAY.


Mechabloby responds:

DENNAL PLAN


[AL] Distant Stranger [AL] Distant Stranger

Rated 5 / 5 stars

I require my brain back.

Because you just blew it right out of my head.
Great track man. I'm impressed as always.


ChampionAnwar responds:

Thank you Oliver, but no you will not get your brain back 'til you eat a bowl of cereal! :D!


Rucklo - Deeper Again WIP Rucklo - Deeper Again WIP

Rated 5 / 5 stars

The bass...

Is just godly.

And so are the Synths.
And are you talking about StephanosGnomon maybe? o:

<3<3<3 ily Ruck.


Rucklo responds:

yeah, it's Stealth-Steve who laid a vicious rap over this beat!
Like mentioned in a previous reply, I've got all the rap recorded, and am currently editing and processing the rap. then i'm gonna finish produce this tune. might take a few weeks though, i've alot on my plate the upcoming two weeks...


Rucklo - Story of your life Rucklo - Story of your life

Rated 5 / 5 stars

&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3

Fabulous loop Ruck, it felt alot like Empirical. :3
Has kind of an eerie atmosphere to it too...
I also like the slow buildup. Faved. :3
KEEP IT UP MAAAANG


Rucklo responds:

lololol thanks for the review maaaAAAnnnggg ^___^


Rucklo - Empirical Rucklo - Empirical

Rated 5 / 5 stars

The slow start is brilliant.

Then after that, I fell in love with the whole track.
You've outdone yourself Ruck, although Drunk will always be my favourite tune of yours. :3


People find this review helpful!
Rucklo responds:

lulz *hickup*
thanks for the review bud! :)


Rig - Zombies in Space! Rig - Zombies in Space!

Rated 5 / 5 stars

Rig you scoundrel...

It's fucking epic.
I love the bass in it. :3 If this is a loop, I wanna hear the whole thing..


People find this review helpful!

Raider Pursuit (MMZX Advent) Raider Pursuit (MMZX Advent)

Rated 5 / 5 stars

Delicious!

Bout time you made something again.


Zeke30695 responds:

Ha ha thanks XD Yeah been busy with stuff and really haven't had the time to do anything else x,x But yep I'm back with this! ;D

Zeke30695


Rucklo - Drunk Rucklo - Drunk

Rated 5 / 5 stars

I've been looping this for an hour now...

And I have yet to tire of it.
I could listen to this all day!

Good job Ruck! :D



Evil-Dog - Fuck Off And Smile! Evil-Dog - Fuck Off And Smile!

Rated 5 / 5 stars

Pure awesome.

I had no idea the quote was from Bill Maher when you sent me the song! That guy is awesome, but not as good as this song...


Evil-Dog responds:

Thanks dude :)


The Little Drummer Punk Droid The Little Drummer Punk Droid

Rated 5 / 5 stars

Wow, simply amazing.

I just love this song, you need to keep doing inter-genre songs because they're just fantastic. You always keep surpassing yourself with your musical abilities.

Happy Holidays Evil-Dog.

-Lagamuffin


Evil-Dog responds:

Haha thanks for the great compliments dude! Happy Holidays to you too my dear Muffin! :)